OPOZORILO: Izdelkov ne prodajamo mlajšim od 18 let!

Top meni

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Spletna trgovina twisted.si

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine twisted.si so pripravljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene  Pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

V splošnih pogojih poslovanja je opredeljeno delovanje spletne trgovine twisted.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter poslovni odnos med spletno trgovino twisted.si in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji in stopijo v veljavo ob nakupu oz. oddaji spletnega naročila, ki je mogoče po registraciji v spletni trgovini.

S potrditvijo naročila uporabnik potrjuje, da je starejši od 18 let in da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

Podjetje CVC, d.o.o. Plese 9a, 9000 Murska Sobota je lastnik in upravljalec spletne trgovine twisted.si (v nadaljevanju »ponudnik« ali »Twisted.si«).

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje):

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Ponudba izdelkov

Dinamika poslovanja prek svetovnega spleta narekuje pogosto spreminjanje ponudbe CVC d.o.o.

Načini plačila – plačilni pogoji

V spletni trgovini twisted.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  1. plačilo z gotovino ob prevzemu pošiljke (po povzetju): Pošiljko dostavi dostavna služba Pošta Slovenije ali GLS. Kupec skupaj s paketom prejme račun s položnico, ki jo poravna poštnemu uslužbencu. Kupec plača še “Vplačilo obrazca UPN” – dodan k poštnini – ki znaša 1,22€ za naročila do 98€ oz. 1,35% od vrednosti naročila za naročila v vrednosti od 98€ do 501€, oz. 5,36€ za naročila nad 501€. V primeru plačila z gotovino ob prevzemu pošiljke se k poštnini doda še strošek vplačnine, ki znaša 1,05€.
  2. plačilo preko spletne banke oz. po predračunu (nakazilo na TRR lastnika CVC, d.o.o.): Ko kupec v celoti poravna predračun, ki ga je dobil po e-pošti, bo naročeno blago odposlano.
  3. plačilo s kreditnimi karticami preko PayPal spletnega sistema: Sistem omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami ali direktno z denarjem z vašega PayPal računa. Kupcu za uporabo kreditnih kartic ni potrebno ustvariti svoj PayPal uporabniški račun.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem in elektronskem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Cene in dobavni roki

Vse cene v spletni trgovini twisted.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. V primeru, da je navedena cena izdelka napačna ali se le-ta spremeni med obdelavo naročila, bo twisted.si kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa mu bo ponudil vzajemno rešitev za obe strani.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko twisted.si potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo za obe strani.

Stroški pošiljanja se obračunavajo v skladu z veljavnim cenikom Pošte Slovenije ali GLS Slovenije in so odvisni od teže naročenih izdelkov.

Pri nakupu nad 75€ je dostava po Sloveniji brezplačna.

Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije. Za pošiljanje izdelkov v tujino velja aktualni cenik Pošte Slovenije oz. GLS ali za mednarodni promet/kurirska in paketna distribucija GLS.

Cenik Pošte Slovenije: https://www.posta.si/ceniki

Cenik GLS Slovenije: http://www.posljipaket.si/sl/cenik

Postopek nakupa

  1. Naročilo in oddaja naročila

– Dodajanje izdelkov v spletno košarico:

Kupec željene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb “Dodajte v košarico”. Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.

– Pregled spletne košarice:

V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov. V pregledu košarice se nahaja povezava na korak prijave ali registracijo kupca.

– Prijava ali registracija kupca:

Kupec se lahko na tem koraku odloči za nakup s prijavo/registracijo, ali za neprijavljen nakup. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga.

– Zaključni obrazec za oddajo naročila:

V zaključnem obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne na pregled in urejanje spletne košarice s klikom na povezavo “nazaj na seznam izdelkov v košarici”. V zaključnem obrazcu kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljanje vsebine ali spremembo izbire.

– Oddaja naročila:

Kupec naročilo odda s klikom na gumb “Kupite sedaj”.

V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega emaila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na 040 351 190 ali info@twisted.si, prav tako nas ne iste kontakte obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.

Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

  1. Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

  1. Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.

Napotki ob prevzemu blaga

Pri podjetju CVC d.o.o. želimo stranki nuditi hitro in zanesljivo storitev, zato vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.

Pregled izdelka:

– Ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili.

– Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na poprodaja@ideo.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna.

– Če ste se prepričali da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.

– Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpakiranje uniči embalažo, ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpakiranjem ugotovite, ali gre za izdelek ki ste ga naročili, oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe (nadomestni noži za brivnike, nadomestne zobne ščetke…).

V primeru dostave:

– Ko vam dostavljalec dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti.

– Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljača. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljača embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.

V primeru da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Sloveniji. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na info@twisted.si. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije ali GLS.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info@twisted.si .

Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

Obrazec za vračilo blaga najdete: tukaj

Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku www.twisted.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti.

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije – Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

– pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe

– pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odpakiral originalno embalažo)

– pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij

– Izdelkih za osebno in intimno nego, ki so bili uporabljeni, saj so taki higiensko oporečni (sem sodijo brivniki, masažni aparati, oblačila za hujšanje, rezervne mrežice in noži za brivnike, zobne ščetke…)

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

Reklamacije (stvarna napaka, garancija, poškodba)

Reklamacije naših storitev:

V primeru, da ste prejeli napačen ali izdelek za katerega smatrate, da ni nov, ga lahko vrnete, mi pa vam bomo poslali nov izdelek ali vrnili kupnino. V primeru takšne težave vas prosimo, da nas o tem obvestite na info@twisted.si

Reklamacija dostave:

Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali pri ponudniku GLS. Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno v original embalaži ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik.

Ponudnik se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka.

Rok za prijavo transportne poškodbe je pri Pošti Slovenije 30 dni. Da je postopek za vas čim krajši in čim manj obremenjujoč, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na info@twisted.si . Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov izdelek.

Stvarna napaka:

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: info@twisted.si

Varnost

Ponudnik zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Plačevanje s kreditnimi karticami je v spletni trgovini twisted.si možno preko sistema PayPal, ki velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na svetu. Podatke kreditnih karticah uporabnika ne zbiramo in se pod nobenim pogojem ne shranjujejo na strežnik ponudnika.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se obvezuje, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletne trgovine v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani izključno samo s strani podjetja CVC, d.o.o., ki bo z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1). V spletni trgovini twisted.si se zbirajo spodaj navedeni podatki izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) ter ostalo potrebno komunikacijo.

  • ime in priimek
  • naslov
  • elektronska pošta
  • telefonska številka
  • geslo
  • drugi neobvezni podatki.

Uporabnik z registracijo potrjuje, da so podatki, ki jih je vnesel, točni. Ob registraciji se zaradi zagotavljanja večje varnosti zbirajo tudi IP naslovi. Podatki uporabnika se na strežnik shranjujejo trajno.

Podjetje CVC, d.o.o. podatkov o uporabnikih ne razkriva nepooblaščenim osebam, le v primeru če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine twisted.si.

Za varovanje osebnih podatkov (uporabniškega imena in gesla) je odgovoren tudi uporabnik sam.

Komunikacija

Oglasna elektronska sporočila bodo posredovana kupcem, le v primeru, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje. Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, z razvidnim pošiljateljem, opredeljenimi pogoji udeležbe v različnih prodajnih akcijah ter jasno predstavljenim načinom odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Komentarji uporabnikov

Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik/kupec trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil zavajajočih in žaljivih mnenj. Z oddajo komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice v popolnosti in časovno neomejeno prenaša na ponudnika. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Odveza odgovornosti

Lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena se zaradi narave posla lahko spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru pritožbe bo ponudnik v petih delovnih dneh potrdil, da je le-to prejel ter sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Bistvena značilnost potrošniškega spora – vsaj kar zadeva sodno reševanje – je njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Povezava do Spletno reševanje sporov:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Tomaž Pevec, direktor

btt
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.